Thursday, September 30, 2010

incredible hulk

Sept 23 pagi

Maka dengan ini kita akan isytiharkan pengumuman keputusan mahkamah esok. Oleh itu tolong inform pihak media tentang perihal ini dan juga kita akan bagi cuti untuk semua sekolah dan kolej serta any outdoor function kerana saya risau akan perihal rakyat jelata. Kemungkinan mogok dan pergaduhan besar-besaran mungkin berlaku akibat dari keputusan mahkamah ini.Untuk itu saya dengan ini memberi cuti kepada seluruh rakyat.Tolong publish kat akhbar juga facebook saya yer tuan setiausaha.

Keluar paper keluar facebook pasal isu mahkamah, mogok and cuti.

Budak-budak sekolah seronok bagai.Yang nak buat homework terus tak jadi tapi turun main basketball and kriket.Tak pun main game saja.Esok cuti laa mak! Tak yah buat homework.

Pelajar yang ada exam dibatalkan. Maka boleh bersenang lenang. Tak yah study lagi.Exam postpone nextweek.Maka ada laa yang tutup buku dan buat aktiviti sendiri seperti tido, tengok movie baca subjek lain juga pergi beli sari.Yang on the way pegi library pun sanggup suruh pakcik auto patah balik.Sebab esok cuti xde exam kan?.

Sept 23 petang

Hmm saya rasa pihak mahkamah tak perlu laa bagi keputusan hari ini. Sebab hari ini ada majlis kahwin menteri. Nanti kecoh pulak kat majlis nanti. Kita postpone laa keputusan mahkamah ni. Hmmm bila ek nak buat keputusan ni?.Takpe-takpe nanti kita pikir.Encik setiausaha sila bagitahu kat pihak media suh kanselkan cuti2 budak sekolah dan kedai2 sume kene bukak esok yer.

Keluar paper and tidak dilupakan facebook juga.Twiter pun masuk gak.Esok tak jadi cuti.

Bebudak sekolah yang tengah syok main kriket and basketball kene panggil naik suh siapkan homework.Sebab esok takde cuti. "Prakash, naik siapkan homework cikgu ramesh ni.Esok sekolah buka.Tak jadi cuti.Biasalakan negara kita camni." "Pulak dah.Kate cuti pastu tak jadi cuti.Oh negaraku."

Student yang ada exam esok lak kene bukak buku semula.Yang dok beli sari cepat2 balik nak study. Yang tengah tido terkejut bace berita trus bukak buku lupe nak mandi. Yang takjadi pegi library trus pegi library tapi time tu library dah tutup.Nasi dah menjadi bubur.

"Habeslah paper aku esok," riuh rendah suara-suara berkumandang di udara juga di facebook.

INCREDIBLE INDIA

No comments:

Post a Comment