Sunday, January 9, 2011

Tahun untuk mengawan

Woot..woot..tajuk sangat mantap disitu..mari mengawan sahabat-sahabat sekalian.Tuan hamba tidak mampu untuk mengawan lagi. Bukan tidak compatible untuk mengawan. Ish jauh sekali. Tuan hamba sihat-sihat saja. Cuma belum menemui Tuan Begawan untuk mengawan. Aduhhh lucah disitu. Abaikan.

Back to the real topic.Ada kawan baik tuan hamba dah selamat bertunang. Part best kalau bertunang ni is acara berbalas pantun. Alaa yang macam dalam tv tuh.Hehehe. Alhamdulillah!Sebelum dia tunang hari tu bukan main lagi kata nak tunggu tuan hamba balik so that tuan hamba bakal memeriahkan majlis dia nanti. Katanya nak suh tuan hamba laa yang tolong berbalas-balas pantun masa meminang nanti. Penat aku prektis berpantun tau lynn.Mane laa tau banyak plak lepo tu nak jual pantun mase masuk meminang nanti. Tapi rupanya khabar tak berapa nak indah dari rupa sebenar. Tup tup kata nak bertunang. Sedih wooo!!! Alasan dia nak bertunang awal-awal adalah katanya, "Tak tahan laa dening wehhh!! Genya sangat doh ni!" Hahaha memang gatal! Ingat bertunang je pun bukan kahwin ye. Bakat tuan hamba untuk berpantun kene simpan dulu laaa.

Anyway tuan hamba dari jauh mengucapkan tahniah sangat-sangat because you finally found your charming prince. Setiap kisah cinta dia tuan hamba tau. Yang dia mengorat, yang dia dingorat, yang die menggatal, dan macam-macam lagi. Penat carik yang jauh-jauh tup tup jiran sebelah rumah gak yang dapat. Kawan main tarik-tarik rambut gak yang dia berkenan. Payah kalau dah berkenan ni. Orang cakap laki tu pendek tapi dia nampak tinggi gak. Dulu bukan main nak yang lagi tinggi kan? Maybe dia tinggi benda lain kot!

Special wishes to you Adlinna Anak Perempuan Pakcik Salleh for your engagement day!! Seriuosly you look so gojes in that outfit. Aku dah kenal mum lebih 4 tahun pun tak pernah aku tengok mum gojes begitu dasyat. Before ni buruk je!.Pakai susuk ke?.Hehehe. Papepun please please please kahwin nanti tolong book aku awal-awal so that aku boleh jadi pengapit tau. Mana tau kalau jadi pengapit aku bole jumpa lelaki idaman kalbu ke?..hehehe..Ingat tau nak jadi pengapit mung lynn!!

And this March also one of my besties also bakal ke arah mengawan. Yang ni bukan lagi nak bertunang dah. Terus nak kahwin. Uwaaaaaa!!!.Ingat dia mesej tanya tarikh cuti sebab nak bertunang rupanya nak kahwin. Rase nak nangis masa call dia malam tu.Tak leh jadi pengapit lagi!.Sedih ahh gini!! Congrate tau pada orang tu!! Semoga semua berjalan lancar. Time mum berseronok kahwin time tu laa aku berhempas pulas dengan final exam. Ohhh syahdu weiiii!!!

Okay dah penat bersyahdu-syahdu dah. Tahun baru tapi ade sedikit kecewa disitu. Satu sebab tak leh jadi tukang berbalas pantun. Satu lagi sebab takleh jadi pengapit!!!!! Uwaaaaaaaaa!!

Enjoy the pics..


Maybe its her own beauty, maybe its maybellinne, or maybe its susuk?..hehhee..


Lynn patutnye aku kat tengah2 tu tengah jual beli pantun.Adehhh!



4 comments:

  1. hahah..x ley tahan bab alasan k.lynn tuh... genya dooh doh...x leh tahan doh...!!!suko2!!! =P

    sapo plok hok nok nikoh bulan 3 nih?? mizah plok ko???wawawa....pakat stat ramai2 la sep klah e...pahni mum plok deyh!! like!!

    ReplyDelete
  2. aku lambat bena lagi gbah..tuan begawan takdop nih!!..lps nih mum plok kot..hhehee...

    ReplyDelete
  3. entry mu meme mantop la denin!1st class..!! aku sukerrrr...weeheeee....!!
    nt aku nikoh mu mesti ado tuh. mu motem la sari duo supo mu wat skalo. banggalore kan da ade airasia. so xyah dah mu naik tiger yg mcm siput tuh.
    tenkiu very de much for the entry. mu meme sahabat baik duktur jiwo aku las.

    ps: kecantikan sebenar adelah lahir dr hati yg bersih maka terserlah hingga ke luar. ehemm. hahah

    ReplyDelete
  4. sunggoh lucah ini entry! patut la ko genya nak kawen,kwn2 baik mu sme kawen yek.hahaha.;p

    ReplyDelete