Sunday, March 25, 2012

Lawatan sambil belajar.

Kalau waktu petang je mesti otak dah jem. Nak mengadap laptop layan facebook pun dah tak larat. Apetah lagi nak layan movie. Jem jem jem!! Mula lah aku rasa nak buat lawatan sambil belajar. Lawatan aku ni meliputi rumah jauh ataupun rumah bawah sekalipun. Kan nabi kata jiran tu adalah 40 buah rumah yang dekat dengan kita. Terasa nak berjalan. Terasa nak keluar dari rumah. Itu saja motifnya.

Hari tuh jem punya pasal dah buat lawatan kat Apartment Sadhana dah. Jarang kot aku nak membuang segala ATP dan membakar lemak-lemak yang aku ada untuk berjalan sejauh tu. Tapi sebab tiba-tiba terasa nak keluar nak buat lawatan maka laju je laa kaki-kaki ni bergerak walaupun ia sejauh itu. Hahahaha. Kekadang bila sampai rumah diorang mest bising sebab buat lawatan tapi takde buah tangan. Hahaha. Sengaja!

Hari ni pun rasa jem gak duk dalam bilik je. Dah mula nak wat lawatan. Tapi cita-cita tak kesampaian. Jiran bawah tak available. Nonie pun takde kat rumah. Keciwa beb! Sampai hati jiran! Hahaha. End up terpaksa mengadap laptop gak. Menulis luahan hati kat blog nih. Luahan hati special untuk jiran bawahku...

Sekiannnnnnnn...
Jemmmmmm.....

2 comments:

  1. sapa jiran bawah ko?ahahahaha.nape x available yek?

    ReplyDelete
  2. ade laa jiran bawah aku tuh..petang2 die tido...xleh nk gi jln umah dia...

    ReplyDelete