Sunday, November 14, 2010

bomoh oh bomoh...

ingat bomoh-bomoh ni zaman nenek moyang je ke?
ingat bomoh-bomoh ni ade kat siam je ke?
ingat bomoh-bomoh ni sebab dengki orang tu cantik je ke?

ish3..silap2..korang sume silap kalau korang rase bomoh-bomoh ni ade zaman nenek moyang kite je..korang lagi silap kalau korang rase bomoh-bomoh ni berlaku kat siam je..korang juga silap kalau korang rase bomoh-bomoh ni orang buat sebab jeles orang tu lagi cun dari die..

bomoh-bomoh ni macam-macam versi ade.tok bomoh pun dh moden dah sekarang.tak pakai asap-asap kemenyan dah.tak pakai limau nipis dah.tok bomoh dah tak pakai rantai besar-besar dah. tok bomoh bukan lagi atuk-atuk yang suara tua yang menakutkan tu. bomoh-bomoh jugak bukan lagi ade kat siam ataupun kat niyang rapik je.

bomoh sekarang dah sampai bangalore.amacam cuak tak?..betul wa cakap lu..

gini cerite die nye.semalam pegi main boling ngn kawan-kawan gua. kalau dulu-dulu gua main mmg strike je laa wa cakap lu. longkang-longkang ni pantang weh, spare pun jarang2. mmg keturunan gua ni keturunan strike aje. tapi nak dijadikan cerita..nak cakap yang bomoh-bomoh ni dah sampai bangalore, smlm wa main asyik longkang sajeeeee..adeihhh...konfom laa ade org dengki ngn gua ni..konfom beb!!...kalau tak takkan laa dari awal game smpai game ke 10 pun gua longkang aje? mne logik beb!!..panas-panas!!..

sebab gua asyik longkang smlm laa gua syak ade org bomoh gua ni..myb org tu bomoh kasut gua, takpun kat bola yg wa gune..takpun kat tangan gua, sbb tu jd baling senget semacam je...mmmm..

betul tak?..lu caya tak cite gua ni? tolonglaa percaya!!!
jin pn dah bole naik flight...konfom laa naik airasia kan sbb mas mahal beb..kalau yg mampun naik mas pun maybe toyol je kot..sbb toyol byk duit hasil kerja mulia die yg suke mencurik tu.hantu lain mmg stok naik airasia je...

aaaahhhhhhh..stress!!!..tolong aaa percaya cite ni weiiiii..tarak tipu punye!!!

3 comments:

  1. omg deninnnnn! aku pcy sgt cter ko!
    sesape yg xpcy..meh sini aku tempek gambar tnjk btapa teruk nye si denin ni kne 'bomoh'...

    LOL!

    ReplyDelete
  2. aku stuju dgn nadia!kakakakaa..aku pon caya cite kau denin oiiii..muahahaha

    ReplyDelete
  3. ni meme xdop kijo ni..ish2..g stdy nuh nin..

    ReplyDelete